söndag 5 juni 2011

Sanna gör Caveman 7A+ fruberget



I helgen har vi varit på Sjöändaträffen superbildvisning och historisk berättelse med Johan Luhr som lämnade mig helt tagen. Johan är för mig en mycket stor inspirations källa.Vilken drivkraft och energi. Kan man bli annat än imponerad. Jens och Said bidrog med bildvisning och träningstips även dessa av hög kvalitet. det bjöds på mat o dricka och barnen hadde en kalas kväll Mynta och Harald slocknade efter 2 minuter i bilen.Kvällens samkväm lämnade mig sliten inför söndagens fruberget tripp. Tack alla för en superkväll...

Söndagen blev det Fruberget. Det bjöds på show av min fru som imponerade med en repetition av Caveman 7A+
En av de finare problemen i den graden och för mig en riktigt hård sådan... Själv gjorde jag typ ingenting...Körde lite på ett stenhårt projekt utan större framgång. Detta har samma start som min biologi men man klättrar höger och toppar mitt på...

Caveman fruberget from stefan rasmussen on Vimeo.