lördag 11 augusti 2012

Besök!

Fruberget Så underbart! Körde diverse problem Framför allt de lättare på berget. Mer för att kristallisera ut vad som är gjort och hur hårt det är! Svårt de där med grader... "Mr 8A" Jens Larssen på besök var trevligt. Daniel,Johan och Selma Hela min familj och Jens tillbringade dagen på denna magiska plats. Under eftermiddagen Fick jag göra Min biologi och nästan Fysiologi. Och Fysiologi må vara 7C+ men en hård sådan om man nu kör från starten som finns på www.27crags.com Min biologi skulle nog göra sig bättre som 7C tror jag detta om man gör den från sittande... Graden 7B+ fick den från en hängande Position. FA Crell back in the days... Men som sagt svårt de där med grader. Glädjande nog så finns det de som inte tycker att allt man gör och repeterar behöver ligga i toppen av gradspannet. Fortsätter vi på den banan så kommer allt att ligga i gränslandet till nästa grad... Och hur bra blir det? Givande för vissa och tröstlöst för somliga... Man får väl dra utomlands för att göra sin första för graden som så många  andra gör!!! För övrigt fick jag en spännande vänförfrågan på FB:-D Mer om det senare!