tisdag 25 februari 2014

Steningaryd short tripp som blev lång tripp !


Planen för dagen var Järnforsen och en avstickare till Steningaryd för att testa 
Samariten Sammy dahlman 8A . Det visade sig vara längre än jag trodde,eller längre än vad det såg ut på kartan ! efter 3 timmars bilfärd anlände vi till blocket. Blocket ligger Exponerat på en kulle och är riktigt snyggt 2 knall move in i en Stå start som anses vara 7A. testade mitt flash försök och floppade med foten. över till 7A som gick ner flash campus stil och inte ett dugg snyggt... 

Samariten bjöd upp och jag trilskades med första movet, det tog ett tag att rekrytera upp juicen i fingrarna. Efter 2 timmar satt vi i bilen på väg hem. Problemet i påsen och med ett glatt konstaterande att 8A här inte var 2 grader hårdare än hemma, utan ungefär som 8A ska va !!!!

Hade lite tid över och testade lite på ett problem till vänster en hopp start på dåliga vatten slipade lister. ingen send men jag tror den är fullt möjlig och har jag vägarna för bi så finns det något att köra på här.

Inget Järnforsen men det kanske kan bli imorgon.